Produkty
{{product.title}} {{(product.price | customCurrency)}}
Kategorie
{{(basket.prices.totalPrice | customCurrency)}}{{getBasketItemCount(basket.items)}}
{{basketItem.product.title}}
{{basketItem.quantity}}x {{basketItem.product.title}}
{{ $index > 0 ? ', ' : '' }}{{ isColorParameter(parameter) ? getColorText(parameter) : '' }}{{ !isColorParameter(parameter) ? parameter : '' }}
{{(getProductPrice(basketItem) | customCurrency)}}
{{additiveServiceWithPrice.name}}
{{(additiveServiceWithPrice.price | customCurrency)}}
{{basket.coupon.name}}
-{{(basket.prices.totalDiscountPrice | customCurrency)}}

 

Poskytujeme dvouletou záruční dobu na prodávané zboží.

Provádíme záruční i pozáruční servis našich produktů.

Při technických potížích zkuste hledat radu zde: Technické problémy.

Před zasláním zařízení k nám do provozovny doporučujeme kontaktovat našeho technika na tel. 605 177 611,

a to ideálně přímo u zařízení

Dle okolností závady můžeme některé náhradní díly zaslat po předchozí domluvě přímo poštou zákazníkovi.

V případě, že je nezbytné zaslat zařízení na servis k technikovi, zašlete ho, prosím, na adresu naší provozovny:

ADEKA s.r.o., 261 01 Podlesí 181. Dopravci předejte také náš tel. kontakt 605177611 a email renatko@centrum.cz.

Do balíčku přiložte, prosím, popis závady či požadavku na úpravu a uveďte Vaši adresu pro doručení a tel. kontakt.

!!! Zásilky zaslané na jiné místo než do naší provozovny nemáme povinnost vyzvedávat!!!

Servisovaná zařízení odesíláme spolu s objednávkami v pondělí a ve středu.

Galerie produktů


 

 

Technické problémy

V případě, že se Vaše zařízení nechová tak, jak by mělo, můžete najít radu zde. 

Řádně zařízení otestujte, aby se vyloučilo, že jde například o mechanické problémy na místě.

Typicky: dvířka nejedou volně v lyžinkách, dvířka jsou přimrzlá, vybité baterie atd.

 

1) PROBLÉM SE SENZOREM SVĚTLA

Někdy se u staršího typu senzoru "R" (fotorezistor) stane, že po nějaké době doslouží (zestárne), typicky po 5 letech.

Ovšem může to nastat i dříve a to většinou vlivem klimatu, ve kterém pracuje. Činnost v prostředí s vhkostí nad 95% výrazně zkracuje životnost senzoru.

Typické příznaky pokud je senzor již špatný:

  • Nezavírání dvířek - dvířka zůstávají stále otevřená a při vypnutí a zapnutí dojde i při tmě pouze k otevírání - senzor je silně poškozen = výměna nutná.
  • Zavření dvířek a následné otevření - dvířka se v noci zavřou, ale do 10 minut se zase otevřou a již zústávají otevřená - senzor je částečně poškozen = výměna nutná.
  • Nezavírá při zkoušce během dne - dvířka nereagují na uplné zakrytí během dne, ale večer správně zavírají - senzor nemá správnou citlivost = výměna.
  • Čas zavírání není se západem slunce - dvířka zavírají o více jak +- 15 minut jinak, než je oficiální západ slunce pro danný den - preventivní výměna.

 

2) PROBLÉM S VÝDRŽÍ BATERIE

V praxi může nastat, že některé baterie v zařízení vydrží jen velmi krátce (pár měsíců nebo týdnů). Pokud se toto opakuje i s dalšími bateriemi může být závada v elektronice.

Pak je potřeba zařízení zaslat na servis.

Zjevné příčiny jsou:

  • Stopy vody v krabičce - na krabičce jsou znatelné stopy kapek nebo čáry po tekoucí vodě - nechat 3 dny vysušit bez zadního krytu pak kontrola funkce.
  • Stopy koroze - na kovových částek je zrzavá, zelená, modrá nebo bílá koroze - zaslat na servis a výměnu elektroniky.
  • Stopy elektrolitu - baterie, které jsou používány i po uplném vybití můžou uvolnit elektrolit "vytéct", odstraňuje se vše suchým hadrem a 3 dny se nechá zařízení větrat bez zadního krytu pak kontrola funkce.
  • Znečištění čmelíky - pokud se do zařízení dostanou čmelíci, znečistí elektroniku, a ta poté špatně funguje a rychle vybíjí baterie - zaslat na servis a výměnu elektroniky.

Odesíláme 2x týdně Zboží skladem expedujeme v pondělí a ve středu

Množstevní slevy Při nákupu více kusů vám nabídneme slevu

Doprava  Zboží zasíláme ověřenými dodavateli s dodáním do druhého dne